Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ZANIM ZAMÓWIĘ …

JAKI JEST KOSZT DOSTAWY?

KURIER 

zamówienie poniżej 500 zł - koszt 15 zł

zamówienie powyżej 500 zł - koszt 0 zł 

PACZKOMATY INPOST

zamówienie poniżej 500 zł - koszt 12 zł

zamówienie powyżej 500 zł - koszt 0 zł 

ODBIÓR W SIEDZIBIE FIRMY

zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia.

DOSTAWA TEGO SAMEGO DNIA

zamówienie poniżej 500 zł - koszt 15 zł
zamówienie powyżej 500 zł - koszt 0 zł 

JAK NAJSZYBCIEJ ZNALEŹĆ POSZUKIWANY PRODUKT?

1. Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w górnej części sklepu (środek).

2. Przeglądając główne menu KATEGORIE (w lewej części oraz na górze sklepu) i przechodząc na interesujące kategorie.

CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, itp.



JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

Zamówienia złożone w dni robocze

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godz. 16 - nadawane są standardowo w ciągu 24h, licząc od dnia złożenia zamówienia.

Zamówienia złożone w pozostałe dni

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w ciągu jednego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. 

PRZYKŁAD:

Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz.  15.00 - przesyłka powinna dotrzeć do Klienta do czwartku. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH POWYŻSZE TERMINY MOGĄ ULEC WYDŁUŻENIU, O CZYM KLIENT BĘDZIE INFORMOWANY PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE. 



W JAKIM CZASIE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE PRZYGOTOWANE DO ODBIORU W SIEDZIBIE FIRMY?

W przypadku wyboru tej metody dostawy czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 6 godzin od momentu złożenia zamówienia. O możliwości odebrania zamówienia zostaniesz poinformowany telefonicznie na numer podany przy zamówieniu.

W JAKIM CZASIE ZOSTANIE DORĘCZONA PRZESYŁKA NA TERENIE CZĘSTOCHOWY?

Przy wyborze dostawy tego samego dnia na terenie Częstochowy czas przygotowania zamówienia wynosi zazwyczaj do 6 godzin, natomiast godzina dostarczenia ustalana jest z klientem telefonicznie na numer podany przy zamówieniu. Dostawy odbywają się w dni robocze w godzinach 8 - 18 oraz w soboty w godzinach 8 - 14

W TRAKCIE ZAKUPÓW

MAM JUŻ KONTO W SKLEPIE, ALE NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ. CO ROBIĆ?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowanie. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować - prosimy o kontakt, na pewno pomożemy!

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE TRADYCYJNYM PRZELEWEM?

Tak, ale za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Payeezy. Wystarczy złożyć zamówienie, wybierając w rodzaju płatności „Płatność on-line (przedpłata)”. Wygenerowany druczek należy wydrukować lub przepisać dane do przelewu na czysty formularz przelewu.

JAK NAJLEPIEJ DOBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR? 

Na karcie produktu zamieszczamy tabelę rozmiarów poszczególnego asortymentu. Ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne w zależności od marki czy przeznaczenia (rozmiarówka damska lub męska). 

Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia swoich wymiarów i porównania wymiarów z wymiarami w tabeli. Jeśli chcesz poznać dokładne wymiary produktu skontaktuj się z obsługą sklepu. Dokonamy pomiaru i wyślemy odpowiedź na wskazany adres email.

W OCZEKIWANIU NA PRZESYŁKĘ

 

CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO JUŻ WYSŁANE?

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie „Moje Konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia wysyłane są wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia.

W JAKIM CZASIE FIRMA KURIERSKA DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

Nasza umowa z firmą kurierską przewiduje dostawę na następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj 24h od złożenia zamówienia.

 

W JAKIM CZASIE PRZESYŁKA DOCIERA DO WYBRANEGO PACZKOMATU?

Przesyłka trafia do Paczkomatu w 1 dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach (około 4% wszystkich wysyłek realizowanych przez operatora Paczkomatów - firmę InPost) - przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z jednodniowym opóźnieniem.

KURIER PRZYJECHAŁ Z PRZESYŁKĄ, ALE NIE BYŁO MNIE W DOMU. CO MAM ZROBIĆ?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.  



CZY MOGĘ OTRZYMAĆ PRZESYŁKĘ W SOBOTĘ?

Aktualnie przesyłki kurierskie oraz przesyłki do paczkomatu dostarczane są jedynie w dni robocze. Jeżeli wybierzecie Państwo opcję dostawy tego samego dnia na terenie Częstochowy, możliwe jest dostarczenie zamówienia również w sobotę w godzinach 8 - 14.



CO JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. 

Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody.  

W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

CZY MOŻNA „ODŁOŻYĆ” WYSYŁKĘ ZAMÓWIENIA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN?

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę  skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta, ew. wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce w "Uwagach do zamówienia". Zamówienia opłacone możemy odroczyć o dowolną liczbę dni, zamówienia za pobraniem - max o 7dni.



CZY KURIER SKONTAKTUJE SIĘ ZE MNĄ PRZED DOSTAWĄ?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.  Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale z doświadczenia możemy powiedzieć, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą (zazwyczaj z samego rana).



MAM ZAMÓWIONY PRODUKT I CO DALEJ?

W JAKICH GODZINACH MOGĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA?

Nasi Konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 - 12.00

JAKIE DOKUMENTY POWINNY ZNAJDOWAĆ SIĘ W PRZESYŁCE?

Do przesyłki zawsze dołączamy fakturę VAT.



CO MAM ZROBIĆ JEŚLI KURIER DOSTARCZYŁ USZKODZONĄ PRZESYŁKĘ, ALE NIE ZOSTAŁ SPORZĄDZONY PROTOKÓŁ SZKODY?

W takich sytuacjach reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu jest utrudniona, ale możliwa do zrealizowania. Jeśli  przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem  +48 22 577 55 55 i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Gdy przyjedzie kurier, należy z nim sporządzić protokół, zaznaczając skrupulatnie wszystkie szczegóły. Proszę zwrócić uwagę na to, czy dokument jest wypełniany zgodnie ze stanem faktycznym. 

Proszę pamiętać o tym, aby towar podczas spisywania dokumentu był zapakowany w te same materiały, w których odebrany został od kuriera za pierwszym razem. Jest to bardzo ważne dla pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego sklepu razem z reklamowanym produktem. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki warto dokonać kserokopii ww. dokumentu.


Zapisz się do naszego newslettera !