Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

zamknij

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

HURTEX BHP ZAPEWNIA SWOIM KLIENTOM NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTAWY:

  • Kurier Fedex
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór w siedzibie: 42-200 Częstochowa, ul. Kilińskiego 120 (zobacz jak do nas dojechać TUTAJ)
  • Dostawa tego samego dnia na terenie Częstochowy

JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY?

KURIER FEDEX
zamówienie poniżej 500 zł - koszt 15 zł + 5 zł w przypadku formy za pobraniem
zamówienie powyżej 500 zł - koszt 0 zł 

PACZKOMATY INPOST
zamówienie poniżej 500 zł - koszt 10 zł + 5 zł. w przypadku formy za pobraniem
zamówienie powyżej 500 zł - koszt 0 zł 

ODBIÓR W SIEDZIBIE FIRMY
zawsze 0 zł - bez względu na wartość zamówienia.

DOSTAWA TEGO SAMEGO DNIA

zamówienie poniżej 500 zł - koszt 15 zł
zamówienie powyżej 500 zł - koszt 0 zł 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

CZY MOGĘ WYBRAĆ DOWOLNĄ METODĘ DOSTAWY DLA KAŻDEGO TOWARU?

W przypadku dostawy kurierem Fedex, odbioru w siedzibie firmy oraz dostawy tego samego dnia nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. 

Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Które produkty mogą mieć takie ograniczenia?

- produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie.

INFORMACJA: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji. 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
  • Odbiór w siedzibie firmy: 

poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00 

sobota: 8.00 - 12.00

(jeśli potrzebują Państwo odebrać zamówiony towar w innych godzinach, prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną - postaramy się dopasować do Państwa potrzeb).

  • Dostawa tego samego dnia - wg ustaleń telefonicznych  

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
  • W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji Paczkomaty InPost zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa Paczkomatu

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. 
Fedex Express Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 211 80 00 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 18:00)
InPost Sp. z o.o. pod numerem tel. 722 444 000

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (34) 361 08 31 lub korzystając z formularza kontaktowego

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.


Zapisz się do naszego newslettera !